Internetinės užsakymų sistemos taisyklės

Internetinės užsakymų sistemos taisyklės

Internetinės užsakymų sistemos taisyklės www.partex.lt

1.Bendra informacija


1.1 Internetinės užsakymų sistemos, veikiančios adresu www.partex.lt, toliau – Sistema, savininkas yra Partex Marking Systems Sp. z o. įsikūrusi Lubicz adresu ul. Małgorzatowo 1C, NIP 879-21-25-246, REGON 871189193, toliau – Tiekėjas.

1.2 Sistemos pasiūlymas skirtas verslo subjektams ir fiziniams asmenims, toliau – Klientas.

1.3 Registruodamasis Klientas sutinka, kad Tiekėjas naudotų jo duomenis pirkimo-pardavimo sandoriams atlikti ir rinkodaros tikslais, pavyzdžiui, pranešimui apie vykstančias akcijas ir naujus siūlomus produktus.

1.4 Tiekėjas siūlo naujus ir visiškai veikiančius gaminius.

1.5 Sistemoje pateiktų prekių nuotraukos savo išvaizda gali šiek tiek skirtis nuo originalų.

1.6 Registruotas įėjimas į Sistemą prilygsta sutikimui su jos Taisyklėmis.

1.7. Partex Marking Systems Sp. z o. priklauso visos teisės (įskaitant autorių teises, prekių ženklus, patentus ir intelektinę nuosavybę), susijusios su www.partex.pl svetainėje ir per ją pateiktu turiniu (įskaitant produktus, tekstus, grafiką ir logotipus). Draudžiama kopijuoti, išsaugoti, skelbti, platinti ar atkurti informaciją, esančią Partex Marking Systems Sp. z o. be išankstinio raštiško sutikimo, išskyrus šio turinio spausdinimą ar išsaugojimą asmeniniam naudojimui.


2. Užsakymai

2.1 Norėdami apsipirkti Sistemoje, pirmiausia turite užsiregistruoti.

2.2 Registracijos formoje Klientas įsipareigoja pateikti tikrus duomenis. Šie duomenys bus naudojami PVM sąskaitai faktūrai išrašyti.

2.3 Užsakymo pateikimas prilygsta tiekėjo įgaliojimui išrašyti PVM sąskaitą faktūrą be gavėjo parašo.

2.4 Užsakymas patvirtinamas faksu, telefonu arba elektroniniu paštu per 48 valandas.


3. Kainų politika

3.1 Prieš prisijungiant, visos bazinės kainos, pateiktos svetainėje, yra Partex Marking Systems Sp. z o.

3.2 Prisijungus prie sistemos Klientui automatiškai priskiriamos nuolaidos atskiroms prekių grupėms. Komercinės sąlygos derinamos individualiai su Tiekėjo pardavimo skyriumi.

3.3 Reklaminių kampanijų metu kainoraštinės kainos mažinamos nuolaida pagal akcijos sąlygas. Svetainėje gali būti klaidų. Tokiu atveju Klientas, pateikęs užsakymą prekėms, kurių kaina neteisingai įvesta, bus nedelsiant informuotas apie klaidą.

3.4 Sistemoje nurodytos kainos yra grynosios ir bruto vieneto kainos. Grynoji katalogo kaina matoma pagrindiniame produktų sąraše. Bendra kaina matoma paspaudus ant nurodyto straipsnio.

3.5 Tiekėjas pasilieka teisę keisti kainas.

3.6 Tiekėjas įsipareigoja informuoti Klientą, pateikusį tam tikros prekės užsakymą, apie šios prekės kainos pasikeitimą, jei šis pakeitimas dar nebuvo įvestas į sistemą. Esant tokiai situacijai, klientas turi teisę anuliuoti pateiktą užsakymą.

3.7 Prekių katalogas ir kainos Sistemoje turėtų būti traktuojamos kaip kainų informacija, o ne pasiūlymas Civilinio kodekso prasme.


4. Mokėjimo sąlygos

4.1 Atsiskaityti už įsigytas prekes galima taip:

a) Grynaisiais pinigais asmeniškai atsiimant prekes.

b) Išankstinis apmokėjimas, išrašius išankstinę sąskaitą.

c) Grynaisiais pinigais pristatymo metu. Mokestį surenka prekes pristatantis kurjeris.

d) Atidėtas pervedimas su mokėjimo terminu pagal prekybos sutartį.

e) Perkėlimas internetu, kurį atlieka Przelewy24 platformos operatorius.


4.2 Mokėjimo kortelės operatorius yra PayPro SA agentas Rozliczeniaowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, įrašytas į Nacionalinio teismo registro verslininkų registrą, kurį tvarko Poznanės apygardos teismas - Nowe Miasto i Wilda, Poznanė, Nacionalinio teismų registro 8-asis komercinis skyrius, KRS numeris 0000347935, NIP 69ON798, NIP. 301345068.

4.3 Nuo 2020 m. spalio 1 d atlikite mokėjimus (pagal išankstines sąskaitas faktūras ir su atidėtu mokėjimo data) naudodami padalijimo mokėjimo mechanizmą.


5. Pristatymas

5.1 Užsakytos prekės Klientui pristatomos per kurjerių įmonę. Klientas taip pat gali pats atsiimti užsakytas prekes Tiekėjo biure.

5.2 Užsakymų, kurių vertė mažesnė nei 500 Eur, pristatymo išlaidas apmoka Klientas.

5.3 Užsakymai, kurių vertė didesnė nei 500 Eur, siunčiami tiekėjo sąskaita.

5.4 Užsakytų prekių pristatymo laikas nurodytas Klientui atsiųstame užsakymo patvirtinime.

5.5 Prekės pristatomos užsakyme nurodytu pristatymo adresu kartu su PVM sąskaita faktūra.

5.6 Prekės išleidžiamos Klientui pasirašius važtaraštyje arba sąskaitos faktūros kopijoje. Klientas privalo patikrinti, ar visos užsakytos prekės yra įtrauktos į siuntą. Pastebėjus neatitikimų dėl pristatomų prekių rūšių, kiekių ar būklės, prašome susisiekti su užsakymą tvarkančiu asmeniu telefonu.

5.7 Pristatymo išlaidos išrašomos iš naujo.

5.8 Klientui pageidaujant, prekes gali išsiųsti ir kita nei Tiekėjo pasiūlyta kurjerių įmonė. Klientas, turintis sutartį su kita kurjerių įmone, privalo apie tai informuoti Tiekėją užsakymo pastabose, kartu nurodydamas savo kliento numerį kurjerių įmonėje.

5.9 Jei Klientas prekes atsiima asmeniškai, jis nepatiria pristatymo išlaidų.


6. Pirkimo sąskaita faktūra

6.1 Už įsigytas prekes Partex Marking Systems Sp. z o. išrašo PVM sąskaitas faktūras.

6.2 Registracijos formoje pateikti Kliento rekvizitai bus įtraukti į sąskaitą faktūrą. Pasikeitus šiems duomenims, Klientas įsipareigoja nedelsiant apie tai pranešti Tiekėjui.

6.3 Savarankiško atsiėmimo atveju Klientas prekes atsiima kartu su originalia Sąskaita-faktūra.

6.4 Jei užsakymas siunčiamas per kurjerį, pirkimo sąskaita išsiunčiama kartu su siunta.


7. Prekių grąžinimas

7.1 Jei nustatomi pažeidimai arba Klientui pristatytos prekės neatitinka užsakymo, prašome susisiekti su Tiekėju dėl prekių grąžinimo sąlygų.

7.2 Klientas turi teisę grąžinti užsakytas prekes per ne ilgesnį kaip 14 dienų laikotarpį nuo prekių pristatymo dienos, jeigu:

a) Prekės nepažeistos.

b) Jis grąžinamas originalioje pakuotėje, sugadintas tik tam skirtose vietose.

c) Prekės buvo pagamintos ar importuotos ne pagal specialų Kliento pageidavimą.


7.3 Užsakytų prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.

7.4 Išankstinio apmokėjimo ar apmokėjimo internetu atveju lėšos už įsigytas prekes grąžinamos per 7 dienas nuo grąžinamos prekės gavimo Partex biure. Pinigai grąžinami banko pavedimu į Pirkėjo nurodytą sąskaitos numerį.


8. Asmens duomenų tvarkymas

8.1 Asmens duomenų administratorius yra Partex Marking Systems Sp. z o. įsikūrusi Lubicz adresu ul. Małgorzatowo 1C, tel. 56 659 08 02, el. paštas: office@partex.pl.

8.2 Duomenys tvarkomi užsakymų tvarkymo ir vykdymo tikslais.

8.3 Duomenys bus saugomi tiek, kiek reikia tikslui pasiekti.

8.4 Duomenų subjektas turi teisę susipažinti su savo duomenimis, juos taisyti, taisyti, ištrinti, apriboti tvarkymą, perduoti ir pateikti skundą priežiūros institucijai.

8.5 Duomenims nebus taikomas automatizuotas sprendimų priėmimas, įskaitant profiliavimą.

8.6 Duomenų teikimas yra savanoriškas, tačiau būtinas nurodytam tikslui pasiekti.<

8.7 Duomenys tvarkomi pagal str. 6 skyrius 1 raidė 2016 m. balandžio 27 d. bendrojo asmens duomenų apsaugos reglamento, toliau – BDAR.

Norint užtikrinti aukščiausio lygio paslaugas, naudojame cookies failus (slapukus). Jeigu pasiliekate svetainėje, tai reiškia, kad sutinkate su jų išsaugojimu arba panaudojimu. Sužinok daugiau